Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΝΟΣ ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑΤΟΣ
ΓΛΥΠΤΑ
Τα 62 γλυπτά στο Μεγάλο Αίθριο του Κτηρίου του Flag αναπαριστούν τα θεμελιώδη πιστεύω και τις πρακτικές της Σαηεντολογίας. Η δημιουργία των γλυπτών αποτέλεσε ιστορία από μόνη της. Σε διάστημα ενός χρόνου, οι τεχνίτες χρειάστηκαν 25.000 ώρες για να κατασκευάσουν τα γλυπτά. Καθένα απ' αυτά πλάστηκε χρησιμοποιώντας τη χαμένη εδώ και αιώνες τεχνική με κερί, μια διαδικασία 15 βημάτων που ξεκινάει με ένα μοντέλο από πηλό σε φυσικό μέγεθος, μετά περνάει από λαστιχένια, κέρινα και πορσελάνινα καλούπια, και καταλήγει σε χυτό λιωμένο μπρούντζο στους 1.200 βαθμούς Κελσίου.
2 Τόνοι
μπρούντζουχρησιμοποιήθηκαν για την κατασκευή των
62 γλυπτών στο
Αίθριο του Κτηρίου του Flag
ΤΡΑΒΕΡΤΙΝΗΣ
720 Τόνοι
τραβερτίνης(653.000 κιλά)
6.500
τετραγωνικά μέτραδαπέδου από τραβερτίνη
35.000
πλακίδιατοποθετημένα με το χέρι
ΨΗΦΙΔΩΤΟ
Η ΑΝΥΨΩΣΗ ΤΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ
53
μέτρα πάνωαπό το επίπεδο του δρόμου
ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΗ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ
Πάνω από 100 χειροποίητα ψηφιδωτά έχουν τοποθετηθεί στα πατώματα του Κτηρίου του Flag. Αυτά τα αριστουργήματα δημιουργήθηκαν με λεπτομερή σχέδια και τεχνολογία υδροβολής, που επιτρέπει να μπoυν ψηφίδες γυαλισμένου μάρμαρου Dark Emperador (σκούρο μάρμαρο με κυματοειδείς αποχρώσεις) και να ταιριάξουν τέλεια, εισάγοντας τα σύμβολα της Σαηεντολογίας στην ίδια την «ύφανση» του κτηρίου.
1.264
πόρτες152.400
μέτραεγκατεστημένων σωληνώσεων
243.800
μέτρα μήκοςυλικού κατασκευής τοίχων
2,5 εκατομμύρια
ώρες δουλειάς
για την κατασκευή τουΚτηρίου του Flag
ΞΥΛΙΝΟ ΔΑΠΕΔΟ
Το δάπεδο στο Παρεκκλήσι φτιάχτηκε από προσεκτικά επιλεγμένα ξύλα «End Grain» (τύπος ξύλου με κυματοειδείς αποχρώσεις), κομμένα σε γωνία 90 μοιρών. Κάθε κομμάτι ξύλου είναι περίπου 13Χ13 εκατοστά, τοποθετημένο με την κυματοειδή απόχρωση να κοιτάει προς τα πάνω, δημιουργώντας ένα στιλ υψηλής αισθητικής, χρώματος και αντοχής. Το δάπεδο τοποθετήθηκε σε διάστημα δύο μηνών.
ΠΑΡΑΘΥΡΑ ΑΠΟ ΟΝΥΧΑ
Το Αίθριο και το Παρεκκλήσι έχουν πέτρινα παράθυρα φτιαγμένα από όνυχα, που είναι κομμένος τόσο λεπτός ώστε να περνάει από μέσα του το φως του ήλιου. Αρχικά είχαν σχεδιαστεί ως πλαίσια ρητίνης, αλλά ο εργολάβος αντικατέστησε τα υλικά με πέτρα από όνυχα, κι αυτή ήταν η δική του συμβολή σε αυτό το αρχιτεκτονικό κτηριακό αριστούργημα.